باید به ترامپ و فرزندانش آفرین گفت. چقدر در زمینه تولید نسل فعال اند. اصلا هم ادا و اصول ایرانی های بی فرهنگ مرعوب فرهنگ غرب را در نیاوردند. به نسخه شیظانی فرزند کمتر زندگی بهتر هم توجه نکردند. پسر بزرگ ترامپ سال 2005 ازدواج کرده 5 تا فرزند داره برخی از بی غیرتهای ایرانی 20 سال زن گرفت هنوز نتونستند یه تخم بذارن چه برسه به یه بچه . چقدر بدبختیم ما ایرانی ها؟

مردم ایران عادت کرده اند که برای فرار از دادگاه انصاف و وجدان دیگران را مقصر تمام اشتباهات خود قلمداد کنند. یک نمونه اش همین فیش های نجومی است. در این داستان تکراری و فرسایشی مردم در قضاوت هایشان همه را مقصر دانستند همه را تف و لعن کردند الا عامل اصلی را .

مثلا همین اقای سید صفدر حسینی ماهانه بیش از ۵۷ میلیون تومان گرفته . ۳۰۰ میلیون وام قرضه الحسنه با کارمزد هیچ درصد گرفته برای دخترش حق اوقات فراغت گرفته بدون اینک کار شاقی برای خلایق کرده باشد.

بعد در مقابل مردم عزیز و رشید و نجیب تهران دریک اقدام یهویی و تحسین برانگیز دخترخانم آقاصفدر را برای نمایندگی مجلس انتخاب می کند تا خرده بدهی شان به خانواده خدمت گذار آقاصفدر را تصفیه کنند و از خجالت اون صرافی ارز و طلای که فاطمه خانم به همراه همسرشان تاسیس کرده بودند دربیاند. آخه طفلک در رانت ۷۰۰۰هزار میلیارد تومانی چیزی دستشون نگرفته بود( http://www.rajanews.com/news/246300

احتمالا مردم فهیم تهران برای این که به شادی و اشتغال مورد نظر فاطمه خانم برسند و بهره ای از مواهب صرافی و حق اوقات فراغت نصیب شان شود به سیده فاطمه حسینی رای دادند تا ثابت کنند که کور کوررانه انتخاب نمی کنند .

آری: تاون انتخاب های غلط و نادرست مردم توسط خود مردم و از جیب مردم محاسبه و برداخت می گردد.

اگر مردم در خرداد۹۲ درست انتخاب می کردند؛اگر بجای انتخاب مدیریت اشرافی و اشرافیت؛ برای خود نوکر و خدمتگزار انتخاب می کردند؛ لازم نبود به عالم و آدم بدبین شوند؛ و اگر در هفت اسفند۹۴ با چشمان باز و صحیح گزینش می کردند الان شاهد خنده های فریبکارانه اهل تزویر نبودند. 

آری خود کرده را تدبیر نیست . از ماست که بر ماست . باید یادمان باشد اون روزی که رقص کنان به استقبال شعار فریبنده « مردم مدیر می خواهند نه نوکر» میرفتیم نمی دانستیم و نخواستیم بدانم که منظور اهل تزویر و تدبیر همین « فیش های نجومی» است.

باید با خود عهد کنیم تا چنین انتخاب نکنیم تا دودش بچشم ملت نرود . حقوق های نجومی نتیجه انتخاب من و تو ست. این را بدانیم . سه هزار فیش نجومی از آفتاب تابان دولت تدبیر است.

البته بحث اینک چرا کسی در دولت بابت فیش های نجومی عذرخواهی یا استفعا نمی دهد؛ بماند برای بعد

در پایان یک بار دیگر سخنان نماینده محبوب و فداکار مان را مرور می کنیم:

سیده فاطمه حسینی جوان‌ترین نماینده دهمین دوره مجلس قبل از انتخابات و در بازه تبلیغات انتخاباتی می‌گوید: من می‌خواهم نماینده نسلی باشم که زندگی شاد و پر امید حق مسلم آنان است نه بی‌کاری،‌ تبعیض و بی‌عدالتی ...

حال آنچه محل سؤال است، مقایسه میان تبعیض، بی‌کاری و بی‌عدالتی میان جوان با فیش حقوقی پدر این خانم نماینده است، آیا فاطمه حسینی برای برخورد و برکناری پدرش اقدامی از خود نشان می‌دهد؟(http://www.mashreghnews.ir/fa/news/594746/)

لینک ثابت
روحانی دروغ می گوید؟ یا ظریف؟ یا هر دو ؟
چهارشنبه بیست و ششم خرداد ۱۳۹۵ | اهورا
چند روز قبل روحانی رییس دولت راستگویان؟ طی بلوفی رسواگرایانه مدعی شد بعداز برجام هر روز یک گشایش حاصل شد است.

دیروز ظریف در اروپا اعتراف کرد: امریکا روی کاغذ تحریم ها را لغو کرده است.(http://www.mashreghnews.ir/fa/news/589551/

یعنی در عمل تحریمی برداشته نشده است.

سوال اینجاست روحانی  کدام گشایش حاصل نشده، را گشایش نامید.؟ 

 

 

لینک ثابت
کنایه محسن رضایی به تمدن آمریکا
سه شنبه هجدهم خرداد ۱۳۹۵ | اهورا

 

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:" روزی که مری، فیل سیرک، می‌خواست اعدام شود، حدود سه هزار نفر در ایالت تنسی به تماشا آمده بودند. بار اول طنابی که به دور گردن فیل بسته بودند پاره شد و فیل که وزنی معادل پنج تن داشت به زمین افتاد و پا‌ها و لگن او شکست، برای بار دوم اما اعدام فیل موفقیت آمیز بود. مری اولین فیلی بود که در سال 1916 در آمریکا اعدام شد!" آیا ملتی با چنین فرهنگ عقب افتاده ای می تواند ظرف صدسال مستعد پیشرفت باشد ولی ما با آن تمدن چند هزارساله ایرانی و چهارده قرن تمدن درخشان اسلامی نمی توانیم پیشرفت کنیم؟

بسته دوشنبه

لینک ثابت
مظلوم‌نمایی همواره فصل جدایی ناپذیر تاکتیک رسانه‌ای اصلاح‌طلبان است در شرایطی که این جریان ابزار رسانه‌ای متعددی در دست دارد که به طور زنجیره‌وار به هم متصل هستند اما همواره تکرار می‌کنند که فاقد رسانه هستند.

رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب گاه به طور پرحجم و هماهنگ و تکرارآمیز مجموعه‌ای از اخبار کذب را به جامعه پمپاژ می‌کنند که به وارونه‌نمایی واقعیت می‌انجامد. شیوه‌ای که به پروپاگاندای رسانه‌ای و مسوم‌سازی افکار عمومی شهرت دارد.

 اگر به انتخابات‌های برگزار شده با حضور اصلاح‌طلبان از سال 76 به این سو نگاهی بیندازیم بهتر معنای پروپاگاندای رسانه‌ای و هجمه خبری این رسانه‌ها را متوجه می‌شویم. بمباران خبری و غوغاسالاری رسانه‌ای این جریان به نحوی عمل می‌کند که افکارعمومی گاها دچار اشتباه و تردید می‌شود.

«حجت‌الاسلام ناطق‌نوری» که اینک به عنوان «شیخ نور» از سوی اصلاح‌طلبان یاد می‌شود این موضوع را در خاطرات خود در رقابت با رقیب اصلاح‌طلب بیان می‌کند و آنرا از مصادیق «استثمار فکری» می‌خواند.

اما یکی از مواردی که به عینه می‌توان پروپاگاندای رسانه‌ای اصلاح‌طلب را مشاهده کرد؛ انتخابات 7 اسفند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و متعاقب آن دور دوم مجلس شورای اسلامی بود.

 این رسانه‌ها با پیروزی لیست‌های جریان اصلاحات در تهران با قیاس جزء به کل اعلام داشتند که اصلاح‌طلبان در کل ایران به پیروزی رسیده‌اند. البته با نگاهی به نتایج شهرهای استان تهران از جمله شهرری و اسلامشهر متوجه می‌شویم که اصولگرایان در این شهرها بیشتر از اصلاح‌طلبان رای آوردند اما در کل استان تهران اکثریت آرا با اصلاح‌طلبان بود تا حربه رسانه‌ای اصلاح‌طلبان با این مسئله بزک شود.

به هر جهت پروپاگاندای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان با رای گیری میان عارف و لاریجانی که اصلاح‌طلبان به حمایت تمام قد از عارف پرداختند و لاریجانی با اختلاف 70 نفری پیروز میدان شد، نشان داد که این جریان سیاسی آنچنان که روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌گوید پیروز میدان نبوده است. آرای قاطعانه و انقلابی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به آیت الله احمد جنتی نیز خود تایید کننده شکست اصلاح‌طلبان است.

باشگاه خبرنگاران جوان: حسن شمشادی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود درباره این شهید دلیر مدافع حرم که از وی دو فرزند دوقلو به جای مانده است، نوشت: "اينها، دوقلوهاي شهید هاشم دهقاني نيا، هستند. باباي نازنينشون، مدافع حريم آل الله و امنيت ايران عزيزمون بود كه دو ماه پيش در سوريه بدست تروريست ها به شهادت رسيد و پيكر پاكشون به تازگي به ميهن بازگشت و امروز جمعه در اردبيل تشييع شد. شما را به خدا، بي پدري اين نازنين ها، چقدر مي ارزد؟!
معشوقه به سامان شد "

 
 
دو قلوهای شهید مدافع حرم+تصاویر / حسن شمشادی از دوقلو های مدافع حرم گفت
 
لینک ثابت
عکس/بهای فائزه
دوشنبه سوم خرداد ۱۳۹۵ | اهورا

عکس/ بهای فائزه

لینک ثابت
به نوشته وبگاه نشریه ویکلی استاندارد (weekly standard) کری با تشکر از تلاش‌های پشت پرده کارکنان این سفارتخانه که بیشتر کارهای طرف آمریکایی توافق هسته‌ای را انجام دادند، پیشنهاد کرد که داستان شکست خوردن ظریف در امتیاز گرفتن از آمریکا را برای نوه‌هایشان تعریف کنند.

ماجرای حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران دولتی که دومینوی آن با افشای فیش حقوقی مدیران بیمه آغاز شد با هیچ‌یک از افعال دولت یازدهم در قبال مردم همخوانی ندارد. دولت همواره با فقرنمایی اعلام می‌کند که کشور را با نفت 30 دلاری اداره می‌کند و شب واریز یارانه‌های نقدی را مصیبت عظما می‌خواند که هر ماه بدان دچار است اما تنها برای یک مورد برای مدیر خود 48 میلیون در ماه دستمزد واریز می‌کند.

ریشه سؤالات متعدد هواداران اصلاح‌طلب چیست؟
سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۵ | اهورا

 

دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی‌اش می‌نویسد: اصلاح طلبان مانده‌اند که در جواب سوالهاي متعدد که خود توليد کرده اند به مخاطب وحتي در درون جريان چه بگويند. هوادارانشان مي پرسند اگر ما اکثريتيم چرا رييس مجلس لاريجاني مي شود؟ اگر اعتدال و اصلاحات دو جان در يک قالبند چرا اعتدال دنبال لاريجاني است؟ اگر جلالي و نعمتي و... عضو ليست اميدند چرا نشست عارف را حتي براي حفظ ظاهر هم شده شرکت نکردند؟ اگر مينو خالقي واقعا کشف حجاب کرده چرا مسيري را مي رويد که مردم اصلاح طلبان را ملتزم به اسلام ندانند؟ چرا روزنامه آرمان از رياست لاريجاني و بقيه يا سکوت يا دو پهلو يا از عارف حمايت مي کنند؟ به نظر من سوالات مذکور جوابش اين است که اصلاح طلبان براي سرپل‌گيري در نظام بعد از فتنه 88 به هر چه رسيدند و هرکسي که ديدند دست دراز کردند و نتيجه آن نوعي بي هويتي در منش و تعاملات شد. دقيقا به همين دليل بخش فکري اصلاحات سکوت را ترجيح مي‌دهند.

لینک ثابت
عطاالله مهاجرانی سال‌هاست که در حال خوش‌خدمتی به انگلیس و عربستان است و آخرین باری که نام وی بر سر زبان‌ها افتاد مربوط به درخواستش از سعودی‌ها برای تأمین هزینه تحصیل فرزندش بود.

در سندي كه سایت ویکی‌لیکس به همراه حدود ۶۰ هزار سند ديگر از مجموع نيم ميليون سند خارج شده از سيستم الكترونيكي وزارت خارجه سعودي، منتشر کرده است، عطاء‌الله مهاجراني در نامه‌اي به سفارت سعودي در لندن درخواست كرده كه اين كشور هزينه تحصيل فرزند وي در مقطع دكتري را متقبل شود و اين كشور نيز با اين درخواست موافقت كرده بود.[1\

اعتراف یک دزد حقّ النّاس!
پنجشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۵ | اهورا
عراقچی؛ فوق تخصص ماله کشی
سه شنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۵ | اهورا


مهدی محمدی در صفحه شخصی خود نوشت: آن زمان كه بحث ها درباره برجام در جريان بود دوست عزيزي -كه خود از پيشگامان حوزه دفاع و امنيت است- در مجلسي به مزاح گفت: "برجام توافق خوبي است به شرط آنكه امريكا تصميم گرفته باشد دشمني با ايران را بالكل كنار بگذارد!" امروز كه ديدم آقاي ظريف از امريكا خواهش كرده در روابط مالي و تجاري ايران با اروپا اخلال نكند، بي اختيار ياد آن جمله افتادم. اگر آقاي ظريف نمي دانسته امريكا به رژيم تحريم ها معتاد است و برجام اين اعتياد را در سطح راهبردي افزايش خواهد داد؛ كه در اين صورت اجازه نداشته بر اساس "آنچه نمي داند" توافقي به اين اهميت بكند. اگر هم مي دانسته، بيشتر نمي گويم، اما حداقل اين است كه با مردم خود صادق نبوده است.

لینک ثابت
 
عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با تأکید بر این‌که عده‌ای می‌خواهند جامعه آرمانی و ایده آلی دیگری را برای ما ترسیم کنند، گفت: هنر آن‌هایی که تفریحشان را دفاع از مظلومان سوریه می‌بینند، پذیرفتنی است اما کسی که به کیش می‌رود، باید از آن فرصتی برای کیش کردن شیطان بسازد؛ نه این‌که در کیش در پی مات کردن انقلاب باشد.وی تأکید کرد: امروز عده‌ای به کیش می‌روند تا انقلاب را مات کنند و کسی دیگر به کیش می‌رود تا شیطان را کیش و مات کند. آن‌هایی که می‌خواهند با انقلاب در بیفتند اطمینان داشته باشند که مردم، انقلاب و نظام را رها نخواهند کرد.نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: ما خاطرات تلخ شیطنت‌های بنی‌صدر را فراموش نمی‌کنیم و در یک مقطع کوتاهی سیاهی لشگری هم دور او جمع شدند؛ اما نظام بنی‌صدر را کیش و مات کرد و بساطش را برچید.امام‌جمعه قزوین در این خصوص تأکید کرد: این مردم دست از سیره اهل بیت، انبیاء، امام و حمایت از رهبری، ولایت و بندگی بر نخواهند داشت و کینه و عداوتشان با امریکا پایان یافتنی نیست.سایت نو اندیش این خبر را منتشر کرده است.
لینک ثابت
یکی از عوامل مهم بدبختی های جامعه ما ، بعد از انقلاب ، انتخابهای نادرست و نا صحیح مردم است. از بنی صدر گرفته تا خاتمی، فائزه هاشمی، فاطمه حقیقت جو گرفته تا این خانم سی ساله. سئوال مهم اینه که آیا در ابرشهر اصفهان ، زنان و مردان دنیادیده و باتجربه وجود نداشت که یک دختر سی ساله آرای مردم را به خود جذب می کند؟ قرار است خانم مینوخالقی کدام مشکل جوانان اصفهان را حل کند؟

در انتخابات هفتم اسفند 94، توی همین شهر همدان دانش آموزان و برخی جوانان پوستر تبلیغاتی نامزدهای زن جوان را در جیب داشتند و اتفاقا رای کمی هم نیاوردند. حقه های فتوشاپی در استحمار این قماش بی تاثیر نبود. باید متاسف بود از این هم عدم تاریک فکری و فلاکت حاکم بر ما.


تمامی حقوق مادی و معنوی " افق مبین " برای " اهورا " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم