
مثلا همین اقای سید صفدر حسینی ماهانه بیش از ۵۷ میلیون تومان گرفته . ۳۰۰ میلیون وام قرضه الحسنه با کارمزد هیچ درصد گرفته برای دخترش حق اوقات فراغت گرفته بدون اینک کار شاقی برای خلایق کرده باشد.
بعد در مقابل مردم عزیز و رشید و نجیب تهران دریک اقدام یهویی و تحسین برانگیز دخترخانم آقاصفدر را برای نمایندگی مجلس انتخاب می کند تا خرده بدهی شان به خانواده خدمت گذار آقاصفدر را تصفیه کنند و از خجالت اون صرافی ارز و طلای که فاطمه خانم به همراه همسرشان تاسیس کرده بودند دربیاند. آخه طفلک در رانت ۷۰۰۰هزار میلیارد تومانی چیزی دستشون نگرفته بود( http://www.rajanews.com/news/246300
احتمالا مردم فهیم تهران برای این که به شادی و اشتغال مورد نظر فاطمه خانم برسند و بهره ای از مواهب صرافی و حق اوقات فراغت نصیب شان شود به سیده فاطمه حسینی رای دادند تا ثابت کنند که کور کوررانه انتخاب نمی کنند .
آری: تاون انتخاب های غلط و نادرست مردم توسط خود مردم و از جیب مردم محاسبه و برداخت می گردد.
اگر مردم در خرداد۹۲ درست انتخاب می کردند؛اگر بجای انتخاب مدیریت اشرافی و اشرافیت؛ برای خود نوکر و خدمتگزار انتخاب می کردند؛ لازم نبود به عالم و آدم بدبین شوند؛ و اگر در هفت اسفند۹۴ با چشمان باز و صحیح گزینش می کردند الان شاهد خنده های فریبکارانه اهل تزویر نبودند.
آری خود کرده را تدبیر نیست . از ماست که بر ماست . باید یادمان باشد اون روزی که رقص کنان به استقبال شعار فریبنده « مردم مدیر می خواهند نه نوکر» میرفتیم نمی دانستیم و نخواستیم بدانم که منظور اهل تزویر و تدبیر همین « فیش های نجومی» است.
باید با خود عهد کنیم تا چنین انتخاب نکنیم تا دودش بچشم ملت نرود . حقوق های نجومی نتیجه انتخاب من و تو ست. این را بدانیم . سه هزار فیش نجومی از آفتاب تابان دولت تدبیر است.
البته بحث اینک چرا کسی در دولت بابت فیش های نجومی عذرخواهی یا استفعا نمی دهد؛ بماند برای بعد
در پایان یک بار دیگر سخنان نماینده محبوب و فداکار مان را مرور می کنیم:
سیده فاطمه حسینی جوانترین نماینده دهمین دوره مجلس قبل از انتخابات و در بازه تبلیغات انتخاباتی میگوید: من میخواهم نماینده نسلی باشم که زندگی شاد و پر امید حق مسلم آنان است نه بیکاری، تبعیض و بیعدالتی ...
حال آنچه محل سؤال است، مقایسه میان تبعیض، بیکاری و بیعدالتی میان جوان با فیش حقوقی پدر این خانم نماینده است، آیا فاطمه حسینی برای برخورد و برکناری پدرش اقدامی از خود نشان میدهد؟(http://www.mashreghnews.ir/fa/news/594746/)
دیروز ظریف در اروپا اعتراف کرد: امریکا روی کاغذ تحریم ها را لغو کرده است.(http://www.mashreghnews.ir/fa/news/589551/
یعنی در عمل تحریمی برداشته نشده است.
سوال اینجاست روحانی کدام گشایش حاصل نشده، را گشایش نامید.؟
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:" روزی که مری، فیل سیرک، میخواست اعدام شود، حدود سه هزار نفر در ایالت تنسی به تماشا آمده بودند. بار اول طنابی که به دور گردن فیل بسته بودند پاره شد و فیل که وزنی معادل پنج تن داشت به زمین افتاد و پاها و لگن او شکست، برای بار دوم اما اعدام فیل موفقیت آمیز بود. مری اولین فیلی بود که در سال 1916 در آمریکا اعدام شد!" آیا ملتی با چنین فرهنگ عقب افتاده ای می تواند ظرف صدسال مستعد پیشرفت باشد ولی ما با آن تمدن چند هزارساله ایرانی و چهارده قرن تمدن درخشان اسلامی نمی توانیم پیشرفت کنیم؟


دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامیاش مینویسد: اصلاح طلبان ماندهاند که در جواب سوالهاي متعدد که خود توليد کرده اند به مخاطب وحتي در درون جريان چه بگويند. هوادارانشان مي پرسند اگر ما اکثريتيم چرا رييس مجلس لاريجاني مي شود؟ اگر اعتدال و اصلاحات دو جان در يک قالبند چرا اعتدال دنبال لاريجاني است؟ اگر جلالي و نعمتي و... عضو ليست اميدند چرا نشست عارف را حتي براي حفظ ظاهر هم شده شرکت نکردند؟ اگر مينو خالقي واقعا کشف حجاب کرده چرا مسيري را مي رويد که مردم اصلاح طلبان را ملتزم به اسلام ندانند؟ چرا روزنامه آرمان از رياست لاريجاني و بقيه يا سکوت يا دو پهلو يا از عارف حمايت مي کنند؟ به نظر من سوالات مذکور جوابش اين است که اصلاح طلبان براي سرپلگيري در نظام بعد از فتنه 88 به هر چه رسيدند و هرکسي که ديدند دست دراز کردند و نتيجه آن نوعي بي هويتي در منش و تعاملات شد. دقيقا به همين دليل بخش فکري اصلاحات سکوت را ترجيح ميدهند.
در انتخابات هفتم اسفند 94، توی همین شهر همدان دانش آموزان و برخی جوانان پوستر تبلیغاتی نامزدهای زن جوان را در جیب داشتند و اتفاقا رای کمی هم نیاوردند. حقه های فتوشاپی در استحمار این قماش بی تاثیر نبود. باید متاسف بود از این هم عدم تاریک فکری و فلاکت حاکم بر ما.