مهدی محمدی در صفحه شخصی خود نوشت: آن زمان كه بحث ها درباره برجام در جريان بود دوست عزيزي -كه خود از پيشگامان حوزه دفاع و امنيت است- در مجلسي به مزاح گفت: "برجام توافق خوبي است به شرط آنكه امريكا تصميم گرفته باشد دشمني با ايران را بالكل كنار بگذارد!" امروز كه ديدم آقاي ظريف از امريكا خواهش كرده در روابط مالي و تجاري ايران با اروپا اخلال نكند، بي اختيار ياد آن جمله افتادم. اگر آقاي ظريف نمي دانسته امريكا به رژيم تحريم ها معتاد است و برجام اين اعتياد را در سطح راهبردي افزايش خواهد داد؛ كه در اين صورت اجازه نداشته بر اساس "آنچه نمي داند" توافقي به اين اهميت بكند. اگر هم مي دانسته، بيشتر نمي گويم، اما حداقل اين است كه با مردم خود صادق نبوده است.

لینک ثابت

تمامی حقوق مادی و معنوی " افق مبین " برای " اهورا " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم