مهدی محمدی در کانال تلگرامیاش نوشت: حقيقتا مايه عبرت است و درس آموز، سلوك غربگرايان در ايران. به اسلام كه مي رسد از ملي گرايي دم مي زنند اما در مقابل سردار و سرباز مدافع وطن ناسپاس و هتاكند. عرب را دشمن مي دانند اما در مقابل سعودي ذليلند. عليه حضور در غزه و لبنان حرف مي زنند اما كسي نديده از ميان آنها كسي براي دفاع از كشور حتي يك سيلي خورده باشد، به استقبال مرگ رفتن بماند. جان مرد و زن فرانسوي و امريكايي براي آنها عزيز است اما زنده خاكستر شدن كودك يمني را نمي بينند. جوان ايراني اگر در تصادف جان بسپارد غوغاي توئيتري راه مي اندازند اما اگر همين جوان نام خود را مدافع حرم بگذارد و شهادت را ملاقات كند، مي گويند با جان جوان هاي مردم بازي شده است. براي حيوان مظلوم گلستاني شيون مي كنند اما به ياد نداريم هرگز حال مادر شهيدي را پرسيده باشند.
خلاصه، خوب گفته است مصطفي چمران؛ شيپور جنگ را كه بنوازند، مرد را از نامرد مي توان شناخت.