ریشه سؤالات متعدد هواداران اصلاح‌طلب چیست؟
سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۵ | اهورا

 

دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی‌اش می‌نویسد: اصلاح طلبان مانده‌اند که در جواب سوالهاي متعدد که خود توليد کرده اند به مخاطب وحتي در درون جريان چه بگويند. هوادارانشان مي پرسند اگر ما اکثريتيم چرا رييس مجلس لاريجاني مي شود؟ اگر اعتدال و اصلاحات دو جان در يک قالبند چرا اعتدال دنبال لاريجاني است؟ اگر جلالي و نعمتي و... عضو ليست اميدند چرا نشست عارف را حتي براي حفظ ظاهر هم شده شرکت نکردند؟ اگر مينو خالقي واقعا کشف حجاب کرده چرا مسيري را مي رويد که مردم اصلاح طلبان را ملتزم به اسلام ندانند؟ چرا روزنامه آرمان از رياست لاريجاني و بقيه يا سکوت يا دو پهلو يا از عارف حمايت مي کنند؟ به نظر من سوالات مذکور جوابش اين است که اصلاح طلبان براي سرپل‌گيري در نظام بعد از فتنه 88 به هر چه رسيدند و هرکسي که ديدند دست دراز کردند و نتيجه آن نوعي بي هويتي در منش و تعاملات شد. دقيقا به همين دليل بخش فکري اصلاحات سکوت را ترجيح مي‌دهند.

لینک ثابت

تمامی حقوق مادی و معنوی " افق مبین " برای " اهورا " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم