دیروز ظریف در اروپا اعتراف کرد: امریکا روی کاغذ تحریم ها را لغو کرده است.(http://www.mashreghnews.ir/fa/news/589551/
یعنی در عمل تحریمی برداشته نشده است.
سوال اینجاست روحانی کدام گشایش حاصل نشده، را گشایش نامید.؟